خرید فروش VPN سپتامبر 17, 2016 soroush No comments

آیا می توان سرعت VPN را بهبود بخشید؟

بسیاری از محصولات VPN امروزه بر روی امنیت و قابلت همکاری و عملکرد با اولویت کمتر تاکید دارند. خرید VPN معمولا با هدف اولیه امنیت انجام می شود. در بسیاری از موراد، VPNها باید قادر به همکاری میان فروشندگان مختلف باشند، بنابراین قابلیت همکاری یک فاکتور کلیدی است. با این حال، عملکرد در حال مهمتر شدن است زیرا VPN ها در حال رایج شدن در شبکه های شرکت ها هستند.

خرید VPN ، بهره وری و عملکرد آن

برخی شرکت ها مانند parsvpn.online همیشه ترجیح می دهند بهترین سرعت و امنیت قابل توجه را با هم ارائه دهند. در اینجا برخی از راهنمایی ها برای افزایش سرعت و عملکرد یک VPN آورده شده است.

Speed of VPN

فاکتورهای کلیدی که عملکرد VPN را تحت تاثیر قرار می دهد

اگر VPN شما کند به نظر می رسد یا اگر می خواهید بدانید واقعا چقدر کار آمد است، شما تعدادی از گرینه ها را برای بهبود عملکرد آن دارید. اجازه دهید به برخی از عوامل موثر نگاهی بیندازیم.

اتصال اینترنت شما

قبلا از هر مرحله ای، ما به شما پیشنهاد می کنیم تا سرعت اینترنت خود را بدون VPN بررسی کنید، سپس آن را زمانی که به VPN متصل هستید بررسی کنید. این مشخص می کند که آیا اینترنت شما کند است یا پس از خرید VPN و خرید کریو به این حالت در آمده است.

پروتکل ها

ارائه دهندگان سرویس های اینترنت مختلف همچون parsvpn.online پروتکل های مختلفی را پشتیبانی می کنند. اگر شما سرعت آهسته تجربه کرده اید،  بین پروتکل ها سوییچ کنید؛ به طور مثال PPTP، L2TP و  OpenVPN.

خاموش کردن فایروال ها

برخی روتر ها و فایروال های ثالث باعث مشکلات مربوط به قطع و وصل می شوند. روترها/ فایروال های ویندوز  غیر فعال کردن ثبات و سرعت اتصال را بررسی کنید.

خرید VPN

گاهی اوقات انتخاب و خرید VPN که در فاصله دوری واقع شده است ممکن است باعث کاهش سرعت و عملکرد بد شود. اما این موضوع در مورد parsvpn.online VPN رخ نمی دهد. آنها سرورهای بهینه سازی شده ای دارند که سریعترین اتصالات را به دورترین فاصله ها ایجاد می کند.

رمزگذاری

سرعت مستقیما به پروتکلی که شما انتخاب می کنید بستگی دارد. PPTP کمتر رمزگذاری شده است و سرعت بالاتری ارائه می دهد در حالیکه L2TP و SSTP امنتر هستند و سطح بالایی از رمزگذاری را تا 256 بیت فراهم می کنند بنابراین سرعت پایین تری ارائه می دهند. هر زمانیگه کاربر سطح رمزگذاری را بالا ببرد باعث کاش سرعت می شود. با این حال، OpenVPN ممکن است به شما رمزگذاری قوی و سرعت خوبی بدهد.

خرید VPN و خرید کریو در parsvpn.online

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *