خرید فروش VPN سپتامبر 17, 2016 soroush No comments

مقایسه کاربرد VPN و Smart DNS

در حال حاضر شما می دانید که وب سایت هایی وجود دارند که به شما اجازه استفاده از موزیک ها و ویدئو ها را می دهند. خبر بد این است که این سایت ها اغلب کاربران خارج از ایالات متحده یا بریتانیا را محدود می کنند. اما در نهایت شما می توانید با خرید VPN قابل اعتماد به این وب سایت ها دسترسی یابید. اما این حقیقت وجود دارد که بیشتر سرویس های VPN سرعت اینترنت شما را کاهش می دهند، که می تواند یک مسئله مهم باشد، مخصوصا اگر شما در کشوری زندگی می کنید که سرعت اینترنت چندان بالا نیست.

باز کردن سایت های مسدود شده با خرید VPN و Smart DNS

SMART DNS

توسعه جدید VPN اکنون یک محصول جدید به بازار داده است، چیزی که سرعت سرویس اینترنت شما را کاهش نمی دهد، اما به شما اجازه دسترسی به همه وب سایت هایی را که می خواهید می دهد. ما در مورد Smart DNS صحبت می کنیم.

در واقع این محصول بسیار جدید است. این سرویسی است که به شما اجازه دسترسی به سایت های خارجی مانند Hulu،  Pandora و  Netflix را از هر کشوری می دهد. خب، این شبیه سرویسی است که از ارائه دهندگان VPN همچون parsvpn.online که امکان خرید VPN و خرید کریو را به شما می دهند دریافت می کنید. درست است، Smart DNS به شما اجازه دسترسی به سایت ها را مانند کاری که سرویس VPN پس از خرید VPN و راه اندازی آن برای شما انجام می دهد، با این تفاوت که شما واقعا سرویس VPN را روی کامپیوتر خود نصب نمی کنید و آدرس IP شما پنهان نمی شود، و رمزگذاری شده نیز نمی باشد. با این حال، بسیار متمایز است و ویژگی های جالب توجهی دارد که به شما اجازه دسترسی به سایت های مسدود شده را می دهد و سرعت اینترنت شما در این پروسه ها کند نمی شود.

Smart DNS چیست؟

Smart DNS امکان نسخه برداری از بسیاری از سرویس های VPN اصلی را فراهم می کند بدون اینکه سرعت بالای اینترنت شما کاهش یابد. شما می توانید به وب سایت های مسدود شده در مکان های مختلف دسترسی یابید بدون اینکه نیازی به خرید VPN داشته باشید. در صورت تمایل به خرید VPN و خرید کریو نیز می توانید به parsvpn.online مراجعه کنید.  شما تنها مرورگر وب خود را مانند معمول باز می کنید و به وب سایت های به طور معمول دسترسی پیدا می کنید… و به طور شگفت آوری آنها ناگهان باز می شوند. این به شما فرصت مناسبی برای دسترسی به سایت های مسدود شده از هر کامپیوتر یا هر موقعیت مکانی را می دهد. شما حتی می توانید در محل کار خود باشید و این توانایی را داشته باشید که به موزیک مورد علاقه خود دسترسی یابید.

چطور از آن استفاده کنید؟

این برنامه با یک فرایند نصب اولیه نسبتا ساده فعال می شود. شما نیاز ندارید هیچ نرم افزار اضافی ای را نصب کنید و یا یک فرآیند طولانی را برای راه اندازی را طی کنید. این محصول بر روی هر ویندوز یا سیستم عامل کار می کند . هنگامیکه آن را نصب کردید، فرآیند تنها چند دقیقه طول می کشد، این به شما دسترسی سریع و آسان به هر نوع سرویس قابل تصور را می دهد. همه سایت های مورد علاقه شما فورا کار خواهند کرد.

سرعت آن چقدر است؟

Smart DNS با همان سرعتی کار می کند که اینترنت شما در حال کار است. این یک انتخاب ایده آل برای ویدئوهای HD، موزیک ها و دیگر برنامه های با پهنای باند بالا است.

خرید VPN و خرید کریو در parsvpn.online

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *