خرید فروش VPN دسامبر 19, 2016 soroush No comments

انتقال داده ها توسط VPN و GRE چطور صورت می گیرد؟

(IP Security (IPSec) Virtual Private Networks (VPNs و تونل های (GRE) هر دو روش هایی برای انتقال داده ها در سراسر شبکه های عمومی و واسطه مانند اینترنت هستند. با این حال، تفاوت های قابل ملاحظه ای بین دو فن آوری وجود دارد. ابتدا اجازه دهید با مروری کوتاه آغاز کنیم. اطلاعات کاملتر را نیز جهت خرید VPN و خرید کریو می توانید از parsvpn.online دریافت کنید.

مقایسه تونل VPN و GRE برای خرید VPN و خرید کریو

compare-vpn-and-gre

خرید VPN و خرید کریو شرکت را قادر به اشتراک گذاری امن داده ها و سرویس ها بین موقعیت های مکانی با کمترین هزینه مختلف می کند. کاربرانی که محل کار دائمی در یک سازمان ندارند می توانند به یک VPN متصل شوند تا به صورت از راه دور از کامپیوتر خانگی، لپ تاپ یا دستگاه موبایل خود به داده های شرکت دسترسی داشته باشند.

 توسط اجرای یک نرم افزار VPN، یک شرکت می تواند از تمام موارد زیر بهره ببرد:

صرفه جویی در هزینه ها – نیازی به اجاره خط از ارائه دهندگان سرویس های ارتباطی به منظور ایجاد یک شبکه گسترده محلی (WAN) نیست اگر شما روی اتصال اینترنت موجود یک VPN پیاده سازی کنید. بدین دلیل که هزینه پیاده سازی VPN از هزینه پیاده سازی WAN سنتی با خط های اجاره ای کمتر است. با این حال، یک نرم افزار VPN نیاز به دسترسی اینترنت برای هر سایت فردی یا کاربر موبایل که به VPN متصل است دارد.

رمزگذاری ترافیک  VPN ها می توانند روش های رمزگذاری متفاوتی را در چارچوب پروتکل IPSec استفاده کند برای اینکه ترافیک بین سازمان و موقعیت مکانی یا کاربران را امن کند. متناوبا، برخی تاسیسات VPN داده ها را بوسیله (Secure Sockets Layer (SSL رمزگذاری می کنند که رمزگذاری استاندارد استفاده شده توسط بسیاری کسب و کارهای کوچک، وب سایت های بانک و دیگر کسب و کارهای مبتنی بر اینترنت است.

توسعه آسان شبکه – دسترسی VPN معمولا  تنها نیاز به یک اتصال اینترنت ، یک برنامه دروازه VPN و برخی تاسیسات، یک نرم افزار کاربردی دارد. از این روز، خرید VPN که مکان های جدید و کاربران از راه دور را شامل شود معمولا هزینه کمتر و پیکربندی کمتر از اتصال به سایت جدید برای WAN خط اجاره ای دارد.

مانند IPSecVPN، تونل های GRE برای ایجاد اتصال نقطه به نقطه بین دو شبکه استفاده می شوندبرخی از مزایای تونل های GRE در ادامه آورده شده است:

کپسوله سازی داده ها تونل های GRE بسته هایی که پروتکل های ناسازگار استفاده می کنند را با یک شبکه واسطه (پروتکل های پسنجر) درون پروتکل های سازگار (پروتکل های ترانسپورت) کپسوله می کند. این به داده ها اجازه می دهد در سراسر شبکه های ارسال شوند که  در غیر این صورت نمی توانند عبور کنند. برای مثال، شما می توانید تونل GRE را ایجاد کنید برای اینکه  دو شبکه AppleTalk از طریق یک شبکه تک IP متصل سازد یا به بسته های IPv4 مسیر در سراسر یک شبکه که تنها IPv6 استفاده می کنند.

سادگی  تونل های GRE فاقد مکانسیم های مرتبط با کنترل جریان و امنیت به صورت پیش فرض هستند. این فقدان ویژگی ها می تواند پروسه پیکربندی را آسان سازد. با این حال، شما احتمالا نمی خواهید داده ها را به صورت رمزگذاری نشده از طریق شبکه های عمومی انتقال دهید؛ بنابراین تونل های GRE می توانند توسط IPSec مناسب پروتکل های برای احداف امنیتی تکمیل شوند. به علاوه، تونل های GRE می توانند داده ها را از شبکه های discontiguous از طریق تونل واحد ارسال کنند که کاری است که VPN ها نمی توانند انجام دهند.

انتقال چند پخشی ترافیک – تونل های GRE می توانند برای انتقال ترافیک چند پخشی استفاده شوند، در حالیکه VPN ها نمی توانند. به این دلیل، ترافیک چند پخشی مانند آگهی های تبلیغاتی توسط پروتکل های مسیریابی ارسال می شوند که می تواند به آسانی بین سایت های از راه دور منتقل شوند هنگامیکه از تونل GRE استفاده می کنید.

به طور خلاصه، هر دو VPN ها و تونل های GRE می تواند داده ها را بین موقعیت های مکانی از راه دور منتقل کند. با این حال، شباهت ها اینجا تمام می شوند. اگر شما به دنبال یک راه امن برای اتصال به کاربران از راه دور به منابع ذخیره شده در مرکز هستید، احتمالا باید به خرید VPN فکر کنید و یک VPN را پیاده سازی کنید. با این حال، اگر نیاز به گذر ترافیک روی شبکه های ناسازگار دارید، یک تونل GRE باید پیاده سازی شود.

خرید VPN و خرید کریو در parsvpn.online

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *